משכנתא לרכישת דירה

משכנתא לרכישת דירה לכל צורך

רכישת דירה היא מהלך לא פשוט הכרוך גם בהוצאת סכום גבוה. במיוחד בתנאי השוק שישנם היום, רוב הרוכשים לוקחים משכנתא לרכישת דירה בסכום גבוה שההחזר שלה מתפרש על פני שנים ומורגש היטב בכל חודש. חשוב קודם כל להגיע לחיפוש אחר המשכנתא המתאימה ביותר כאשר  אתם מודעים לגובה ההחזר שתוכלו לעמוד בו לפחות נכון להיום מבלי לקרוס. ההחזר החודשי צריך להיות עד חצי מסך ההוצאות ולא מעבר לכך. לתנאי המשכנתא או כפי שהדבר נקרא בשפה המקצועית: תמהיל המשכנתא יש השפעה רבה על ההחזר, לפחות כשמסתכלים על הדברים לטווח ארוך. לכן בחירת המשכנתא המתאימה היא חשובה.

משכנתא לרכישת דירה

מהם שלבי לקיחת משכנתא לרכישת דירה?

ישנם מספר שלבים ללקיחת משכנתא לרכישת דירה. השלב הראשון הוא הגשת בקשה למשכנתא וקבלת מאישור עקרוני מהבנק לכך. בטפסים שתמלאו תצטרכו לציין את תמהיל המשכנתא המועדף עליכם כך שחשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות עוד לפני כן. האישור שתקבלו יהיה תקף ל 12 יום כך שחשוב לעשות זאת סמוך למועד הרכישה. השלב השני הוא בחירת הבנק ממנו תרצו לקבל את המשכנתא בהתאם להצעות שקיבלתם. לאחר בחירת ההצעה כדאי לנהל מול הבנק מו"מ להטבת התנאים. השלב השלישי לאחר בחירת ההצעה המתאימה הוא פתיחת תיק משכנתא בבנק בו בחרתם. יועץ משכנתאות פרטי יוכל לסייע לכם גם בשלב זה ולוודא שיש בידיכם את כל המסמכים והביטחונות שהבנק דורש, כמו ביטוח חיים, ביטוח מבנה ועוד. השלב האחרון הוא קבלת הכספים, כאשר הכסף מועבר ישירות לחשבון המוכר ולא לחשבון הבנק שלכם.

מדוע מומלץ לעבוד עם יועץ תמשכנתאות פרטי?

אמנם בכל בנק שתפנו אליו תוכלו לקיים פגישה עם יועץ משכנתאות של הבנק שיסביר לכם על התנאים השונים שהבנק מציע , אך עדיין, היועץ מייצג את הבנק ואת האינטרסים שלו. יועץ משכנתאות שלכם ידאג לכך שתקבלו משכנתא לרכישת דירה בתנאים הטובים ביותר עבורכם, בהתאם ליכולות שלכם, לתקציב, לגיל ולנתונים אחרים. הוא גם יוכל לסייע בניהול מו"מ מול הבנק להטבת התנאים כך שהמשכנתא תהיה הטובה ביותר שניתן. הוא גם יוכל לסייע בכל הפרוצדורה מתחילתה עד סופה.

נדל"ן באופק היא חברת ייעוץ משכנתאות ותיווך נדל"ן המסייעת ללקוחותיה בכל הנדרש, החל מחיפוש המשכנתא המתאימה ביותר ועד מציאת הנכס המתאים וחיבור לאנשי המקצוע הטובים ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים: