חברות ייעוץ משכנתאות

חברת ייעוץ משכנתאות – מה צריך לדעת?

משכנתא היא הלוואה מורכבת, גדולה שהחזרתה מתפרשת על פני שנים. לכן, את המשכנתא מומלץ לא לקחת לבד אלא לפנות אל חברת ייעוץ משכנתאות אשר תלווה אתכם לאורך כל התהליך, החל מהבדיקות מול הבנקים השונים, דרך ניהול מו"מ להטבת התנאים עם הבנקים שנתנו את ההצעות הטובות ביותר ועד כל ההתעסקות הבירוקרטית הרבה שיש סביב לקיחת משכנתא. המשכנתא היא התחייבות ארוכת טווח ולכן יש לקחת בה כל פרט בחשבון. ישנם מסלולים שונים, הצמדות ותנאים שאדם שאינו מהתחום לא בהכרח יבין את משמעותם עד הסוף ולכן חשוב ליווי של איש מקצוע.

חברות ייעוץ משכנתאות

האם לבחור חברת ייעוץ משכנתאות או יועץ שעובד לבד?

כל את מהאופציות היא אפשרית וכמובן עדיפה על פני הסתמכות על יועץ המשכנתאות מטעם הבנק. חברת ייעוץ משכנתאות היא גדולה, יכולה להיות עם קשרים ענפים יותר בתחום מאשר יועץ משכנתאות אשר פועל לבדו. חברה יכולה להיות בקשרים עם הבנקים ועם גורמים אחרים כמו גופים חוץ בנקאיים המציעים משכנתא. יועצי המשכנתאות של החברה נבחרו על ידה כך שעברו סינון מסוים. עם זאת, יועץ משכנתאות שעובד לבד יכול במקרים רבים לתת לכם יחס אישי יותר כי הוא מחויב לפחות לקוחות וגם מחויב רק אליכם ולא אל החברה שהוא עובד מטעמה.

במה יסייע לכם יועץ המשכנתאות בתהליך לקיחת המשכנתא?

יועץ המשכנתאות, בין אם הוא עובד לבד ובין אם מטעמה שמל חברת ייעוץ משכנתאות, ילווה אתכם לכל אורך התהליך. הוא יבחן יחד איתכם את הנתונים ההתחלתיים שלכם: ההון העצמי, ההכנסות והתקציב שלכם למשכנתא, הביטחון הכלכלי שלכם, האם יש לכם  ערבים ללקיחת המשכנתא ועוד. בהתאם לכל הנתונים הוא יסייע בבחינת הפרטים של כל הצעה שתקבלו. ניתן גם שהוא ילווה אתכם במו"מ מול הבנקים ויגיע איתכם לפגישות. הוא יסייע בבחירת המסלול המתאים תוך בחינת כל המסלולים באופן שלוקח בחשבון גם את הטווח הארוך, יסייע לכם במילוי הטפסים וצירוף מסמכים. מעבר לתהליך לקיחת המשכנתא, יועץ משכנתאות פרטי עומד לרשותכם גם לאחר סיום התהליך, למשל לבחינת תנאי המשכנתא והתאמתם לשינויים שקורים בשוק.

נדל"ן באופק היא חברת ייעוץ משכנתאות ותיווך נדל"ן המספקת ללקוחותיה שירותי יעוץ משכנתא באופן המקצועי ביותר על סמך ידע רב וניסיון בשוק הנדל"ן המגיעים גם מהעיסוק בתיווך. מוזמנים ליצור קשר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים: